VODOVODU se mogu, i trebaju, prijaviti sljedeći uočeni kvarovi:
- curenja na uličnim i drugim javnim vodoopskrbnim cjevovodima,
- curenja na uličnim hidrantima, puknuća i lomove hidranata,
- kvarovi na vodomjernom oknu kućnog priključka, poklopcu vodomjernog okna, vodomjeru i ventilima uz vodomjer,
- curenja na spojnom cjevovodu od vodomjernog okna prema uličnom cjevovodu, kao i curenja na vodomjeru i ventilima uz vodomjer,
- štopanja u uličnim i drugim javnim kanalima za prikupljanje i odvodnju otpadnih voda,
- kvarovi na crpnim stanicama sustava javne odvodnje,
- štopanja na preljevnim građevinama sustava javne odvodnje te
- kvarovi u odvodnim priključcima (kontrolnom oknu kućnog priključka, poklopcu kontrolnog okna kućnog priključka, spojnom cjevovodu od kontrolnog okna prema uličnom cjevovodu),
- štopanja u odvodnim priključcima (kontrolnom oknu i spojnom cjevovodu),
- poremećaji u kvaliteti vode (samo ako na službenoj stranici VODOVODA već nije dana obavijest o događaju s posljedicama na kvalitetu vode) i slično.
Kvarovi se u bilo koje vrijeme mogu prijaviti slanjem e-mail poruke na info@vzs.hr te pozivom na telefonski broj dežurne službe: 091/361-01-11.
Tijekom radnog dana (od ponedjeljka do petka) i u radnom vremenu predviđenom za rad sa strankama (od 8 do 14 sati) kvarovi se mogu prijaviti osobnim dolaskom u prostorije VODOVODA kao i pozivom na telefonski broj 433-063.
VODOVODU se ne prijavljuju:
- kvarovi i curenje od vodomjernog okna prema kući,
- potreba za angažmanom stručnog osoblja ili najmom opreme za traženje gubitaka vode u internoj mreži korisnika,
- kvarovi na regulatoru pritiska,
- kvarovi na hidroforu i korpi u bunaru,
- curenja i štopanja u kanalizacijskim cjevovodima po dvorištu i u objektu, malim kontrolnim oknima, revizijama i račvama,
- štopanja wc školjki, sifona i slivnika,
- štopanja preljeva septičke jame,
- kvarovi i štopanja na sustavu ulične (oborinske) odvodnje (ulične rešetke i slivnici) i slično.